4C Consulting enige Salesforce.com Regional Platinum Consulting Partner in de Benelux

© reuters
Frederik Tibau expert Digital Innovation & Growth bij Agoria

4C Consulting is gepromoveerd tot Regional Platinum Consulting Partner van Salesforce.com. De Belgische consultant is de enige CRM-dienstverlener in de Benelux-regio die deze status weet te verwerven.

Dankzij deze demarche hijst het Mechelse bedrijf zich in zekere zin tot op het niveau van de grote internationale dienstverleners. De onderneming is gespecialiseerd in CRM-strategie, -integratie en -analyse.

De erkenning als Platinum Partner volgt na een audit door Salesforce.com waarbij 4C Consulting op basis van parameters op vlak van omzet, grootte, kennis en klanttevredenheid werd doorgelicht.

Voor Pascal Borremans, bij 4C Consulting verantwoordelijk voor het partnership met Salesforce.com, is de nieuwe status het resultaat van de uitstekende langetermijnrelatie met de CRM-softwarespecialist, en de expertise die daaruit voortvloeit. Het zou bovendien ook een waardering zijn voor de strategie waarmee 4C Consulting de markt bedient.

“We stellen ons als een meedenkende partner op die vertrekt vanuit de eigenheid van de klant en die met een geïntegreerde aanpak tot een klantgerichte organisatie wil komen”, aldus Borremans.

Vandaag moeten ondernemingen van een product- naar een klantgerichte strategie evolueren om concurrentieel te blijven. CRM is hiertoe één van de belangrijkste sleutels. De wereldwijde markt van CRM-software is in 2014 met 13 percent gestegen tot 23,2 miljard dollar.

4C Consulting bedient klanten zoals ALD automotive, Alken-Maes, Axa, BNP Paribas Fortis, Delhaize, Partena, Telenet en VF Europe.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content