Human Empowerment

29/04/15 om 08:03 - Bijgewerkt op 04/05/15 om 15:32

De relatie tussen mens en innovatie verandert. De ontwikkeling van nieuwe producten en diensten was lange tijd het exclusieve domein van specialisten. Dat is niet langer het geval wanneer human centric ICT toegang verschaft tot gebruiksvriendelijke technologie.

Human Empowerment

© Fujitsu

Tools en technologie zijn op een heel eenvoudige manier beschikbaar via de cloud. Tegelijk ondersteunt nieuwe technologie de manier waarop collega's en bedrijven samenwerken. Mobiele toepassingen en sociale netwerken vormen een platform waarop mensen samen aan oplossingen bijdragen, niet langer gehinderd door een geografische afstand of door de muren tussen bedrijven. We leven in een tijdperk waarin iedereen voor innovatie kan zorgen. Bedrijven die hun medewerkers daarin ondersteunen, ontwikkelen zo een basis voor nieuwe groei.

Nieuwe klantrelatie

Ook de relatie tussen bedrijf en klant verandert. Ondernemingen stappen af van eenmalige acties - met name rond marketing en verkoop - voor een grote groep potentiële klanten. Ze verkiezen een dynamische klantenrelatie uit te bouwen, gebaseerd op echte customer intimacy.

Voor Fujitsu schuilt de sleutel tot succes in het inzicht dat een bedrijf heeft in de relatie met iedere klant afzonderlijk, en de waarde die de klant hecht aan die relatie. Door met de klant een echte relatie uit te bouwen, bezorgt de klant het bedrijf ook concrete input voor innovatie. Nike is er een mooi voorbeeld van. Het bedrijf gaf zijn merk een hele nieuwe invulling door naast sportkledij ook tools voor sporters aan te bieden, bijvoorbeeld om de prestaties van joggers te meten.

Wilt u meer weten over de visie van Fujitsu op human centric innovation?

Surf naar: http://www.fujitsu.com/be/microsites/human-centric-innovation/

Meer info:

info.belgium@ts.fujitsu.com

+32 2 536 61 11

fujitsu.com/be

Onze partners