BKM verstevigt positie met acquisities

28/06/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 29/06/18 om 13:47
Uit Datanews van 29/06/18

Twee jaar vroeger dan gepland realiseert BKM uit Hasselt zijn doelstelling: de kaap van vijftig miljoen omzet ronden. 'Wanneer het landschap verandert, kan je maar beter stevig in de markt staan.'

BKM ging in 1994 van start met een aanbod gsm's, faxtoestellen, kopieermachines en telefooncentrales voor kmo's. De naam van de zaak verwijst naar de voornamen van de oprichters. Daarvan zijn managing director Bart Soetaers en financieel directeur Marc Max vandaag nog altijd aan boord. "Via een combinatie van organische groei en gerichte overnames hebben we onze activiteiten uitgebouwd in vier domeinen", legt Bart Soetaers uit.
...

Verder lezen?

Lees gratis alle artikelen van Datanews

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd

Onze partners