Zeg niet 'service', maar zeg 'experience'

24/05/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 11:37
Uit Datanews van 25/05/18

De nieuwe generatie medewerkers verwacht op het werk een uitstekende digitale gebruikerservaring. Meer nog, bedrijven die erin slagen die ervaring aan te bieden, maken in de strijd om het beste talent het verschil. ServiceNow profileert zichzelf als de motor achter de digitale gebruikerservaring.

De voorbije jaren groeide ServiceNow uit tot één van de grote succesverhalen binnen de huidige ICT-branche. Fred Luddy, de voormalige CTO van Peregrine Systems, startte het bedrijf in 2004. Peregrine ging het jaar daarvoor op de fles, toen het betrokken raakte bij een boekhoudschandaal. De software voor IT Service Management (ITSM) van het bedrijf kwam uiteindelijk bij HP terecht. Maar met ServiceNow bleef ook Luddy actief rond ITSM. En met succes. Het bedrijf kende een spectaculaire groei en is sinds 2012 beursgenoteerd. Vandaag telt ServiceNow zesduizend medewerkers en realiseert het een omzet van ongeveer twee miljard euro. Het profileert zich daarbij als een cloudplatform dat zich richt op servicemanagement, niet alleen voor ICT, maar ook voor onder meer HR en facilities.
...

Verder lezen?

Lees gratis alle artikelen van Datanews

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd

Onze partners