Adhoc wordt Experian

20/04/07 om 00:00 - Bijgewerkt op 19/04/07 om 23:59

Bron: Datanews

Adhoc Solutions is omgedoopt tot Experian Business Strategies. Het bedrijf is gespecialiseerd in analysediensten en het beheer van informatie voor bedrijven en particulieren.

Met 12.500 mensen in 34 landen en met een omzet van meer dan 2,5 miljard euro biedt Experian Business Strategies bedrijven en particulieren tools en diensten voor de analyse en het beheer van informatie. Dat om de voordelen en risico's van commerciële en financiële beslissingen in kaart te brengen.Met een kantoor in Louvain-la-Neuve houdt het Belgische filiaal zich vooral bezig met de gedragingen van consumenten, markten en economieën. Onder de nieuwe klanten in ons land wordt met name Securex genoemd (analyseren in welke mate de verschillende activiteiten op het vlak van markt, concurrentie, lokalisering van de vestigingen en gevestigde partners verspreid zijn), Facq (de uitbreiding van het winkelnetwerk op punt zetten), Dexia (studie over de optimalisering van de ligging van de agentschappen om de nabijheid van de diensten aan de klanten te garanderen), Skoda (implementatie van een systeem voor het lokaliseren van dealers op websites) en de hulpdiensten (voor de FOD Binnenlandse Zaken, een oplossing voor verbetering van de dienstverlening van de hulpdiensten). Experian is ook een partner van Shopfloor, het portaal dat 'retailers', adverteerders en communicatieagentschappen verenigt.

Onze partners