Base gaat bedrijvenmarkt bespelen

15/06/09 om 10:20 - Bijgewerkt om 10:19

Bron: Datanews

Base, de Belgische mobiele dochter van KPN, gaat zijn pijlen richten op de zakelijke markt.

Base, de Belgische mobiele dochter van KPN, gaat zijn pijlen richten op de zakelijke markt.

Aanleiding vormt de recente uitspraak van de Belgische mededingingsautoriteit waarin Belgacom wordt bestraft voor misbruik van zijn dominante positie, precies in die bedrijfsmarkt. De Raad voor de Mededinging legde Proximus, de mobiele dochter van Belgacom, een recordboete op van 66,3 miljoen euro. Belgacom ging tegen de uitspraak in beroep.

Base wil nu als prijsbreker een positie verwerven op de Belgische markt voor zakelijke klanten. De gsm-operator belooft ook transparantie en eenvoud, via vier tariefplannen gebaseerd op verschillende bedrijfsprofielen, waar de klant dan naar eigen goeddunken opties kan aan toevoegen.

Voor zijn strategie heeft Base zich gebaseerd op getuigenissen van bedrijfsleiders. "Van zakenman tot kunstenaar, van kleine onderneming tot bedrijf actief op internationaal niveau. Base gaf het woord aan zijn klanten (...) om een geheel van oplossingen te kunnen aanbieden afgestemd op echte situaties", luidt het.

Bron: Belga

Onze partners