BT wint Europese netwerkdeal bij Tommy Hilfiger

De Amerikaanse modereus Tommy Hilfiger heeft gekozen om WAN-diensten te verzorgen tussen de 90 winkels van het merk in 12 Europese landen, waaronder België.

De Amerikaanse modereus Tommy Hilfiger heeft gekozen om WAN-diensten te verzorgen tussen de 90 winkels van het merk in 12 Europese landen, waaronder België.

Tommy Hilfiger wilde de bestaande inbelinfrastructuur vervangen door een nieuwe netwerkoplossing waarmee het bedrijf nieuwe applicaties op de systemen kan installeren en draaien.

“We waren op zoek naar een buitengewoon betrouwbaar netwerk, met de dekking en flexibiliteit de we nodig hebben voor onze expansie”, zegt Mike Day, Senior Vice President Operations and IT van Tommy Hilfiger, in een persbericht. “Ons besluit om voor BT te kiezen was voornamelijk gebaseerd op het internationale aanbod en het serviceniveau dat BT kan bieden.”

BT levert volgens de overeenkomst WAN-diensten, zoals een betrouwbaar MPLS-platform, xDSL en IPsec. De overeenkomst loopt over 3 jaar. De waarde van het contract werd niet bekendgemaakt.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content