Callcenter laat beller 15 uur wachten

03/08/2012 - 08:59

Een Amerikaanse zakenreiziger claimt dat hij exact 15 uren, 40 minuten en 1 seconde op een wachtlijn werd geparkeerd toen hij de Australische luchtvaartmaatschappij Qantas belde.

Een woordvoerdster van Qantas Airways zegt dat de maatschappij geen enkel gesprek van die lengte terugvindt in de logboeken. De langste wachttijd bedroeg 17 minuten, het gemiddelde lag onder de minuut. Toch houdt zakenreiziger Andrew Khan voet bij stuk. "Toen de wachttijd meer dan twee en drie uren werd, sprak ik mezelf moed in: 'oké, nu zitten we de hele rit uit'", vertelt Khan in de Australische krant Herald Sun.

De man belde om zijn vlucht van zondag naar New York te bevestigen. De doorbijter slaagde erin om tijdens het wachten een boek van 200 pagina's te lezen en zelfs even een dutje te doen.

Wat Qantas wel erkent, is dat "door een "systeemfout" de boeking van Khan was geschrapt. Die fout is rechtgezet."

Bron: Belga

Data News in je nieuwsoverzicht op Facebook

Meer over: ,

   

Reageer

Nieuwsbrief

Schrijf u in op Data News dagelijkse nieuwsbrief

Schrijf u in op Data News Start-ups maandelijkse nieuwsbrief

Schrijf u in op Data News Jobs wekelijkse nieuwsbrief

E-mail:
 

Whitepapers

 
 

Wij raden ook aan