Een nieuwe manier van online shoppen

21/04/11 om 09:06 - Bijgewerkt om 09:06

Bron: Datanews

Een Zweeds telecombedrijf heeft een website uitgebouwd waar verkopers klanten kunnen helpen alsof die in de winkel staan.

Een nieuwe manier van online shoppen

Een Zweeds telecombedrijf heeft een website uitgebouwd waar verkopers klanten kunnen helpen alsof die in de winkel staan.

De 3LiveShop website van het telecombedrijf 3 Sverige maakt een nieuwe vorm van internethandel mogelijk. De werknemers zitten achter speciaal ontwikkelde touchschermen en kunnen zo klanten live en interactief verder helpen. Klanten krijgen op deze manier dezelfde gepersonaliseerde hulp als in een winkel.

Op de videoschermen kunnen de medewerkers van 3LiveShop in real time beelden tonen van de telefoontoestellen en diensten die het bedrijf verkoopt en er vragen over beantwoorden. De multitouch omgeving werd ontwikkeld in Flash. Een video toont hoe 3LiveShop in zijn werk gaat en ook hoe trots het Zweedse telecombedrijf is op deze nieuwe manier van zaken doen. Is dit de toekomst voor online shoppen?

Lees meer over:

Onze partners