Emakina neemt meerderheidsbelang in Design is Dead

17/01/07 om 00:00 - Bijgewerkt op 16/01/07 om 23:59

Bron: Datanews

Emakina heeft een meerderheidsbelang genomen in het webagentschap Design is Dead. Het tweede grootste webagentschap van het land (na DAD van LB Icon) krijgt zo voortaan ook een vaste uitvalsbasis in Antwerpen.

"De overname van Design is Dead ligt in dezelfde lijn als onze participatie in B.OnTheNet in april jongsleden: het gaat om doelgerichte, complementaire bedrijven om onze cliënten beter te kunnen dienen," zegt ceo Denis Steisel van Emakina. "De creatieve kracht van Design is Dead zal de kwaliteit van onze diensten versterken. Emakina volgt met andere woorden een voorzichtige, doordachte uitbreidingsstrategie, gebaseerd op twee pijlers: competentie en geografische spreiding."Design is Dead draaide in 2006 een omzet van zo'n 700.000 euro met 9 mensen. Het agentschap heeft enkele sterke namen in zijn klantenportefeuille, zoals Panasonic, het VRT-programma W@=D@, Live Nation, ... Oprichters Jan en Hendrik Everaerts, die het agentschap blijven leiden, zien de participatie als een manier om de eigen groei te versnellen en om het dienstenaanbod duurzamer te maken voor grote klanten.

Onze partners