Goochelen met de nieuwe Apple iPad

27/03/12 om 10:07 - Bijgewerkt om 10:07

Bron: Datanews

Tablets zijn uitermate geschikt voor promotiedoeleinden. Dat laten twee goochelaars zien die enkele magische trucs uithalen met zeven nieuwe iPads om de stad Stockholm te promoten.

Goochelen met de nieuwe Apple iPad

Tablets zijn uitermate geschikt voor promotiedoeleinden. Dat laten twee goochelaars zien die enkele magische trucs uithalen met zeven nieuwe iPads om de stad Stockholm te promoten.

Stockholm wilde zich op MIPIM 2012, een belangrijke vastgoedbeurs die in Cannes werd gehouden, op een wat speelsere manier in het zonnetje zetten: geen droge presentatie aan de hand van wat slides, maar heuse magie met tablets.

De Zweedse goochelaars Charlie Caper and Erik Rosales lieten tijdens een korte show een staaltje van hun kunnen zien. Ze gebruikten zeven Apple iPads om met enkele vernuftige goocheltrucs te demonstreren hoe aantrekkelijk de stad Stockholm is om te wonen en te werken. En uiteraard werd hun goochelact vastgelegd op video:


Lees meer over:

Onze partners