Gsm wordt modeobject

01/10/07 om 10:00 - Bijgewerkt om 09:59

Bron: Datanews

Steeds meer fabrikanten verbinden hun gsm's aan een bekend modemerk. Kwestie van het lifestylegehalte van een mobieltje wat extra in de verf te zetten, zeker? Nieuwste in de rij zijn Giorgio Armani en Levi's.

Steeds meer fabrikanten verbinden hun gsm's aan een bekend modemerk. Kwestie van het lifestylegehalte van een mobieltje wat extra in de verf te zetten, zeker? Nieuwste in de rij zijn Giorgio Armani en Levi's.

Het was de Italiaanse modeontwerper Giorgio Armani zelf die tijdens zijn modeshow voor vrouwenkleding voor de lente en de zomer 2008 ook nog eens 'zijn ' eerste gsm mocht voorstellen. De Armani-gsm zal zo groot zijn als een kredietkaart en 1 cm dik. Fabrikant is Samsung die eerder ook al met andere modeontwerpers als Dolce & Gabbana in zee ging.

Die andere Aziatische gigant LG heeft dan weer een Prada-gsm, en ook het 'mainstream' jeansmerk Levi's brengt een eigen gsm uit. The Phone House hoopt er bijzonder goed mee te scoren in de eindejaarsperiode; de traditioneel beste periode voor de gsm-verkoop. De Levi's Phone zal overigens ook in een aparte versie voor de dames verschijnen, mét glanzende cover zodat het toestel ook als een zakspiegel gebruikt kan worden.

Onze partners