iPhone 5C vat vuur in achterzak van studente

04/02/14 om 16:26 - Bijgewerkt om 16:26

Bron: Datanews

In de VS is een plastic iPhone 5C in brand geschoten nadat de 14-jarige eigenares op het toestel was gaan zitten. Het meisje werd met een tweedegraads brandwonde naar het ziekenhuis gebracht.

iPhone 5C vat vuur in achterzak van studente

© The Portland Press Herald

In een Amerikaanse school is een 14-jarig meisje op de iPhone 5C in haar achterzak gaan zitten, waarna het toestel vuur begon te vatten. Daarover getuigen de schooldirecteur en de lokale brandweer in de Amerikaanse kranten Portland Press Herald en USA Today.

Het meisje is meteen op de grond gaan liggen en over de vloer beginnen te rollen, in een poging het vuur te doven. Toen de iPhone uit haar achterzak viel, bleef het nog even nasmeulen.

De studente, die naar het ziekenhuis werd gebracht maar al snel weer terug naar huis mocht, hield een tweedegraads brandwonde over aan het iPhone-incident.

Het is niet de eerste keer dat een iPhone vuur vat of een kortsluiting krijgt. In de meeste vroegere gevallen was dit wel het gevolg van ongeautoriseerde herstellingen of iPhone-accessoires van derden.

Lees meer over:

Onze partners