Madame Pipi wint Oscar van het internet

Het agentschap Emakina heeft de prijs van het publiek gekregen in de categorie “Beste Rich Media B2C Campagne van het jaar” tijdens de Webby Awards.

Het agentschap Emakina heeft de prijs van het publiek gekregen in de categorie “Beste Rich Media B2C Campagne van het jaar” tijdens de Webby Awards.

Emakina krijgt de prijs voor de ‘I Need To Go’ campagne die met veel bombarie de eerste volledig gratis toiletten op internet introduceerde ([www.i-needtogo.com]). Aan de uitgang vraagt Madame Pipi u geen centiem, en biedt zij een andere dienst aan die gratis zou moeten zijn op het internet: de bank – zoals niet toevallig die van de eigenlijke adverteerder ING bijvoorbeeld…

De Webby Awards worden ook wel de ‘Oscars van het Internet’ genoemd. Het gaat om een van de meest prestigieuze prijzen die een Belgisch interactief agentschap tot nu toe op wereldschaal behaalde. Overigens mag Madame Pipi ook nog eens de kleuren van ons land gaan verdedigen op het Festival van de Reclame, dat in juni in Cannes plaats heeft.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content