Match blijft Atos Worldline trouw

26/02/09 om 10:00 - Bijgewerkt om 09:59

Bron: Datanews

De supermarktketen Match (67 supermarkten en 78 kleinere Smatchwinkels in België en Luxemburg) koos na tien jaar opnieuw voor Atos Worldline voor de hernieuwing van de getrouwheidskaarten van om en bij de 400.000 klanten.

De supermarktketen Match (67 supermarkten en 78 kleinere Smatchwinkels in België en Luxemburg) koos na tien jaar opnieuw voor Atos Worldline voor de hernieuwing van de getrouwheidskaarten van om en bij de 400.000 klanten.

Integrator Atos Worldline pakte uit met een allesomvattend aanbod dat steunt op het WLL-platform (WorldLine Loyalty). Dat combineert een Oracle database (voor het beheer van de kaarthouders en de rekeningen) met een opensource 'rule-based engine' die de voordelen gelinkt aan elke klant uittekent. Zo kan Match vandaag real time digitale kortingsbonnen toekennen op basis van het aankoopgedrag en de belangstelling van de klant voor, tijdens of na zijn bezoek aan de winkel. Naargelang het marketingbeleid dat uitgestippeld werd voor de diverse producten.

Vertrekkende van een eigen methodologie voor de detailhandel leverde Atos Worldline ook de nodige diensten op het vlak van adviesverlening, uitvoering van de aanbevelingen en ontwikkeling van crm-oplossingen.

Onze partners