Netlog start met datingsite Twoo

Kristof Van der Stadt
Kristof Van der Stadt Hoofdredacteur bij Data News

Massive Media – dat is het Gentse bedrijf achter de sociale netwerksite Netlog – start met een datingsite. Eerder had het ook al een gameplatform opgericht in de hoop om een nieuwe doelgroep te bereiken.

Twoo.com heet de datingsite die Massive Media – het Gentse bedrijf achter de sociale netwerksite Netlog – in het leven geroepen heeft en waarover de krant De Tijd vandaag bericht. Met Twoo mikken Lorenz Bogaert en Toon Coppens die Netlog samen boven de doopvont hielden zich voor het eerst op een ouder publiek. De website start in de talen Engels, Spaans, Portugees en Frans. Nederlands zit er dus (nog) niet bij.

Massive Media is de voorbije maanden druk bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe activiteiten. Dat is ook nodig, omdat het succes van Netlog tanende is. Met name de snelle groei van Facebook heeft het aantal dagelijkse gebruikers van Netlog sterk doen dalen. In de hoop dat te compenseren, werd eerder al het gameplatform Gatcha! opgericht. En midden februari werd ook al de Nederlandse e-commercesite 1DayFly.com ingelijfd. Met Twoo.com kan Massive Media mogelijk ook een nieuwe categorie van adverteerders lokken.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content