Nieuw gezicht voor Altran

De toenadering van de verschillende onderdelen van de Altran-groep (met name in België) wordt geconcretiseerd in een nieuw logo. De ambitieuze groeistrategie krijgen we er gratis bij.

De Altran-groep heeft beslist om haar logo te veranderen. Dat moet logo worden van een nieuwe, meer coherente identiteit. De groep is ontstaan uit de toenadering van verschillende bedrijven. Ze draait nu een omzet van 1,5 miljard euro met meer dan 16.000 mensen en is actief in 3 consultancysectoren: management en strategie, r&d en technologie en organisatie en it-systemen.Altran SIS (ict) noemt zich “eerder een nicheleider, in domeinen met veel toegevoegde waarde, dan een algemene speler. We klimmen gestaag naar de top op elke markt die we betreden. We willen ons situeren tussen de grote internationale integratoren en de locale spelers,” aldus Dominique Andrimont, directeur van de Benelux. Hij zegt dat het bedrijf mikt op de bank- en verzekeringssector, de telecom- en de utilitiessector.Het Belgische filiaal stelt meer dan 600 ingenieurs te werk voor een omzet van 130 miljoen euro. De vestiging wil “20 procent vooruitgaan in 2007 en 2008, na een stiging van 20 procent vorig jaar, met bovendien een mooie winst.” Dat zou moeten leiden tot de aanwerving van 200 werknemers in 2007, mensen die bij ons zullen gerekruteerd worden maar ook van andere landen kunnen komen, aangezien “aanwervingen onze groei zouden kunnen beperken.”Als topdomeinen voor volgend jaar noemt Altran onder meer optimalisatie van it-activa, beheer en de kwaliteitsverzekering, testing en de beveiliging van ict-infrastructuren.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content