Ook nieuwe website van Brussels Airlines van de grond

Een nieuwe naam, een nieuw logo, een nieuwe website, het is de logica zelve. Emakina zorgde opnieuw voor de ontwikkeling van de webstek van ‘s lands luchtvaartmaatschappij.

[BrusselsAirlines.com] moet de nieuwe identiteit van de luchtvaartmaatschappij, na de fusie tussen SN Brussels Airlines en Virgin Express, weerspiegelen. Het kleurgebruik mikt op vertrouwdheid: het lichtblauw voor het vroegere SN, het rood voor het ‘lowcost’ aanbod van Virgin Express. De vluchtportfolio’s van beide bedrijven zijn ondergebracht in enerzijds ‘b.flex’ en anderzijds ‘b.light’, maar kunnen alle geraadpleegd worden via een handige zoekmotor.Nieuw op de website is de tool ‘Manage my Booking’, waarmee de klant zijn eigen geboekte vliegreis kan checken en beheren. Ook interessant is dat je van elke stad van bestemming gratis een pdf-kaartje en stadsgidsje kan downloaden. Nog meer nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten op de website verwacht Emakina in het eerste kwartaal van 2007 te brengen.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content