Optizen overgenomen door Selligent

Optizen, de Belgische maker van de interactieve marketingtool Messagent, komt in handen van de Europese crm-groep Selligent.

Optizen, de Belgische maker van de interactieve marketingtool Messagent, komt in handen van de Europese crm-groep Selligent.

Optizen, opgericht in 2002 door Ben Vloemans en Jan Teerlinck, deed het goed de voorbije jaren. Het bedrijf wist zijn tool voor interactieve marketing, Messagent, aan de man te brengen bij de meeste grote uitgeverijen van ons land en bij grote namen als ING, Telenet en Sony Ericsson. Met een mooie groei in de resultaten tot gevolg.

Crm-specialist Selligent koopt de firma nu voor een niet nader genoemd bedrag. Optizen zal binnen het Frans-Belgische bedrijf de nieuwe afdeling Selligent Interactive Marketing vormen. Selligent zegt in een persbericht Messagent tegen eind dit jaar in de eigen software te willen integreren. Jan Teerlinck zal instaan voor de verkoop van het geïntegreerde aanbod en werken aan de internationale expansie. Ben Vloemans zal de r&d-groep achter de nieuwe afdeling leiden. Hij wordt ook verantwoordelijk voor de marketing van de nieuwe Selligent-suite.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content