Oracle koopt IP-communicatiespecialist

Oracle versterkt zijn CRM-productgamma door de overname van Telephony@Work, een leverancier van IP-gesteunde software-infrastructuur. Of hoe de werelden van VoIP en CRM toenadering tot elkaar zoeken.

Met de IP-communicatieoplossing CallcenterAnywhere van Telephony@Work wil Oracle zijn ‘CRM On Demand’ aanbod aantrekkelijker maken voor callcenters. “Toen we startten op de ‘on demand’ CRM-markt [door de overname van Siebel, nvdr], zagen we in dat de meerderheid van ‘hosted’ CRM-leveranciers slechts gedeeltelijke oplossingen boden, die niet voldeden voor callcenters. Doe moesten dan ook nog zowel in materiaal als software investeren,” stelt Rob Reid, group v-p bij Oracle. De softwareproducent biedt callcenters voortaan een geïntegreerde oplossing met zowel infrastructuur als CRM software. Het prijskaartje hiervan werd niet bekend gemaakt.De werelden van CRM en VoIP zoeken duidelijk toenadering tot elkaar. Onlangs ging de Belgische producent van CRM-soft Selligent een partnership aan met de Amerikaanse specialist LignUp, met het oog op een samenwerking tussen CRM applicaties en IP-communicatie.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content