Past die laptop wel bij mijn bikini?

Hewlett Packard wil zijn vrouwelijke clientèle beter gaan bedienen en roept daarbij de hulp in van Gideon Oberson.

Hewlett Packard wil zijn vrouwelijke clientèle beter gaan bedienen en roept daarbij de hulp in van Gideon Oberson.

Gidewie? Mijnheer Oberson is blijkbaar een gerenommeerde Israëlische designer van badpakken, die nu van HP de opdracht krijgt om meteen ook covers voor laptops te maken met dezelfde motiefjes als de badpakkencollectie. Welgeteld 412.000 dollar zal HP daarbij investeren in de marketing van de nieuwe ‘strandcollectie’. Dat kondigde Yael Warshavski, de marketing manager van HP Israël onlangs aan op een modeshow in Tel Aviv waar lapjes textiel en siliconenchips hand in hand op de catwalk mochten. “Vrouwen zijn wereldwijd verantwoordelijk voor 80 procent van de huishoudelijke aankopen: het design is dus uiterst belangrijk”, zei de marketing manager achteraf nog.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content