SandboxTV: Hoe vindt de consument zijn weg op televisie?

15/09/16 om 17:04 - Bijgewerkt om 17:04

In de overdaad aan informatie en keuze is het belangrijk de consument te kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze, het vinden van het beste verhaal. Ook op televisie is dit het geval. In België werkt Zappware hiervoor samen met de baanbrekende technologie van universiteit Antwerpen, toegepast door de start-up Froomle.

SandboxTV: Hoe vindt de consument zijn weg op televisie?

© SandboxTV

IBC, oftewel International Broadcast Conference, is de jaarlijkse hoogmis van de Europese mediasector in Amsterdam. België heeft de boot niet gemist, want tal van bedrijven en start-ups zoeken voor al die facetten naar innovatieve oplossingen. De VRT verhuist tijdens IBC haar Live-IP studio naar Amsterdam.

Dagelijkse talkshow op Datanews.be

Tijdens IBC wordt er vanuit deze studio dagelijks een Sandbox TV gemaakt, een televisieshow over Belgen in het media landschap. De uitzendingen zijn dagelijks terug te kijken op Datanews.be.

In deze episode van SandboxTV praat Fredo De Smet met Laurent Van Tornhout (Zappware) and Koen Verstrepen (Froomle)

Onze partners