Sogeti en LogicaCMG winnen imago-prijs

Sogeti en LogicaCMG hebben de Nederlandse Gouden Spreekbuis in de arbeidsmarkt voor ict’ers gewonnen. De Gouden Spreekbuis, een initiatief van Blauw Research, is bedoeld voor de werkgever die onder haar doelgroep het meest is gegroeid betreffende haar imago.

Sogeti won de prijs in de categorie ict-professionals en LogicaCMG in de categorie ict-studenten. Beide bedrijven waren voor beide categorieën genomineerd. Ook Ordina en Capgemini behoorden tot de genomineerden. Sogeti won vorig jaar al de Gouden Spreekbuis in de categorie ict-studenten.De nominaties en winnaar van de Gouden Spreekbuis worden gebaseerd op de resultaten uit de Imago Blauwdruk Ict Arbeidsmarkt 2006. Dit onderzoek kijkt naar de naamsbekendheid, het imago en de voorkeurspositie van de Nederlandse werkgevers voor de ict-professional en de ict-student.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content