Dedigate SLAs stellen weinig voor

Uitbestede hosting kampt nog steeds met psychologische drempels die niet zomaar worden weggewerkt door met lagere kosten te zwaaien.

Er moeten vooral harde bewijzen worden geleverd op het niveau van de kwaliteit van de toegang tot de geutsourcete applicaties. De SLAs waarmee het merendeel van de klassieke hostingbedrijven uitpakt, stellen te weinig voor. Dankzij de beheerstoepassing voor serverinfrastructuur van Data Center Technology, een spin-off van Dedigate, zijn wij in staat SLAs te garanderen tot op het applicatieniveau, beweert Olivier Gustin, verkoopdirecteur bij Dedigate. Dit specifieke hostingbedrijf dat vanuit Lochristi opereert en vestigingen heeft in Frankrijk en Nederland, gaat er prat op een Europese koploper te zijn in het domein van automatisering van datacenters. Net zoals zijn concurrent HostIT stuurt Dedigate aan op allianties met ISPs of services-integratoren die op deze manier de concurrentie willen aangaan met IBM of EDS. Ideaal is een strategisch partnership met n enkele telco. Dat zou tot voorkeurtarieven en -SLAs leiden. Maar in het huidige economische klimaat is gokken op n enkele partner een te groot risico. Dedigate heeft geen eigen datacenter maar werkt samen met de belangrijkste ISPs. Als referenties vermeldt Olivier Gustin [www.tijd.be](waarvan Dedigate de webinfrastructuur bij Level 3 beheert) en de site van Testaankoop. Samen met The Reference beheerde het bedrijf ook de intussen alweer begraven officile site van het Belgisch EU-voorzitterschap. In Frankrijk beheren we de webservers van de e-commercesite [www.kelkoo.com],die tot de meest bezochte sites van het land behoort. De servers staan zowel bij Level 3 als bij WorldCom, en wij hebben een dynamisch systeem ontwikkeld voor de routing van de zoekopdrachten.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content