Voicemail bij Proximus maakt bokkensprongen

Zowat de helft van de abonnees van Proximus kon gisteren de voicemail van zijn gsm niet meer beluisteren. Vandaag zijn er nog steeds moeilijkheden.

Zowat de helft van de abonnees van Proximus kon gisteren de voicemail van zijn gsm niet meer beluisteren. Vandaag zijn er nog steeds moeilijkheden.

Frédérique Verbiest van de persdienst van Proximus Belgacom Mobile bevestigt dat er nog steeds technische problemen zijn met het voicemailplatform. “Gisterenavond om half tien kreeg ik de melding dat de connectie was hersteld, maar sinds vanmorgen 9u blijken er opnieuw problemen te zijn.”

Ongeveer de helft van de abonnees werd gisteren getroffen door de moeilijkheden met de connectie tot het voicemailplatform. Klanten konden wel zien dat er berichten waren, maar konden die niet beluisteren. “Natuurlijk zagen ze ook wie hen had gebeld, dus konden ze die persoon nog altijd terugbellen”, aldus nog Verbiest.

Wat vandaag het probleem is, is nog niet volledig duidelijk, noch hoeveel klanten de problemen ondervinden. Meer informatie volgt zodra die er is.

Verbiest bevestigt dat het om hetzelfde probleem als gisteren gaat: de onderbroken connectie met het voicemailplatform. Technici onderzoeken nu waarom het opnieuw opduikt. De Proximus-woordvoerster wil nog benadrukken dat de berichten zeker niet verloren zijn.

Het probleem is, aldus Proximus, nu opgelost.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content