Xylos lanceert e-learning onder apart merk

Pieterjan Van Leemputten

Met Neo wil Xylos zijn e-learning activiteiten prominenter onderscheiden van zijn ICT-diensten.

Met Neo wil Xylos zijn e-learning activiteiten prominenter onderscheiden van zijn ICT-diensten. Xylos is vooral bekend als ICT-bedrijf maar biedt al drie jaar activiteiten rond e-learning aan. Om dat beter in de kijker te zetten worden de activiteiten nu ondergebracht in een nieuw merk onder de naam Neo.

Het team van Neo telt momenteel zeven mensen “Maar het is de bedoeling dat aantal in 2014 te verdubbelen” zegt Luc Denayer, managing director van Xylos. De business unit wordt geleid door Peter Coppens waarbij Wim Van Borm verantwoordelijk is voor alles rond e-learning binnen Xylos.

Het nieuwe bedrijf zal e-learning ontwikkelen op basis van de expertise bij de klant. e-learningacitiviteiten. Daarnaast biedt het met LMS (Learning Management System) ook het platform.

Naar eigen zeggen heeft Neo de Belgische markt onderzocht en wil het zich onderscheiden door cursisten een betere ervaring te geven, wat hen ook moet motiveren om de dienst te gebruiken. “De inhoud wordt bepaald door de kennis en ervaring van onze consultants, in samenspraak met onze klanten. Daardoor zijn onze cursussen perfect afgestemd op hun noden”, besluit Peter Coppens.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content