Hoe evolueert onze nood aan storage?

Hoe evolueert onze nood aan storage?

Nieuwe applicaties genereren enorme volumes data. Bedrijven voeren op die gestructureerde en niet-gestructureerde data analyses uit in real time. En dan hebben we het nog niet eens over de opkomst van cognitieve systemen, die gigantische bergen data verwerken. Het is een evolutie die de druk op de opslagsystemen systematisch opdrijft.

Wat is uw drijfveer om op flash over te stappen?

Wat is uw drijfveer om op flash over te stappen?

We leven in het datatijdperk. Van mobiele apps en sociale media tot het Internet of Things: in het leven van alledag produceren en consumeren we meer data dan ooit tevoren. Waar de klassieke harde schijf niet meer kan volgen, vult flash storage moeiteloos de behoefte aan snelheid en capaciteit in. Maar ook al gaat het om opslaginfrastructuur, steeds vaker is het de business die op flash aanstuurt.

Snelheid, schaalbaarheid en... budget

Snelheid, schaalbaarheid en... budget

Om aan de behoeften van hun business te voldoen, stappen bedrijven almaar vaker over op AFA-opslag (All Flash Arrays). Bij de afweging van de investering spelen verschillende parameters mee, zoals snelheid en schaalbaarheid. Maar uiteindelijk geven ook compressie en budget mee de doorslag. IBM FlashSystem 900 - zowat het vlaggenschip voor IBM Flash Storage - scoort hoog op alle aspecten.

Ziekenhuis blijft data de baas met AFA

Ziekenhuis blijft data de baas met AFA

Van het elektronisch patiëntendossier tot medische beelden en de ontsluiting van informatie voor samenwerking vanop afstand: ook in de gezondheidssector wint de digitalisering alleen maar aan snelheid. Op elke uitdaging rond opslag biedt flash een passend antwoord.

Flash ondersteunt strategische positionering in retail

Flash ondersteunt strategische positionering in retail

Snelheid is steeds vaker een van de kenmerken waarmee de retailer zich van zijn concurrenten onderscheidt. Snelle systemen laten de retailer onder meer toe de klant in real time - tijdens zijn bezoek aan de winkel - gepersonaliseerde kortingsbonnen aan te bieden. Achter de schermen maakt flash-opslag daarbij het verschil.

Flash geeft boost aan klantenervaring

Flash geeft boost aan klantenervaring

In het digitale tijdperk lijkt dataopslag vanzelfsprekend. En toch, in de financiële sector maakt de gebruikte technologie voor de storage van data wel degelijk het verschil. Banken en verzekeraars rekenen op flash om de klantenervaring te verbeteren, fraude op te sporen en optimaal transacties uit te voeren.