Waarom kiezen voor een headset?

10/11/15 om 10:50 - Bijgewerkt om 11:18

Ondanks alle nieuwe mogelijkheden om te communiceren blijft één oplossing de makkelijkste en snelste manier om een boodschap over te brengen of meteen een antwoord op uw vraag te krijgen: de telefoon.

Waarom kiezen voor een headset?

Bijna 150 jaar na de uitvinding van de technologie is de manier waarop we bellen uiteraard sterk geëvolueerd. Maar het principe blijft hetzelfde: rechtstreeks mondeling contact als basis voor heldere communicatie.

U belt elke dag met collega's, klanten, leveranciers en partners. Een heel belangrijk onderdeel van de communicatie is de tone of voice waarmee u die gesprekken voert. De intonatie, de snelheid en het volume waarmee u spreekt, helpen u om de juiste boodschap over te brengen bij uw gesprekspartner. Hoe die gesprekspartner uw stem interpreteert, hangt in grote mate af van de kwaliteit van de microfoon waarin u praat.

Waarom kiezen voor een headset?

Duidelijke en efficiënte communicatie is essentieel voor het succes van een onderneming. Communicatie ondersteunt verkoop, heeft invloed op de perceptie van een merk, zorgt ervoor dat problemen snel opgelost raken, dat collega's beter samenwerken, dat de resultaten van het bedrijf verbeteren, enzovoort. Communicatie is onmisbaar binnen de cultuur en de sfeer van een onderneming. Communicatie bevindt zich in het hart van elke business.

Dat is precies waar Sennheiser op inspeelt, met een aanbod van headsets die een natuurlijke, comfortabele luisterervaring bieden voor zowel de spreker als de luisteraar. Bij Sennheiser staat alles in het teken van communicatie. Met zijn headsets zorgt het bedrijf voor betere mondelinge communicatie.

Meer informatie: www.sennheiser.be/cco

Lees meer over:

Onze partners