Grégoire Dallemagne, marketeer van het jaar
De 34-jarige Grégoire Dallemagne, general manager van Tele2-Versatel, is door onze collega’s van Trends-Tendances verkozen tot marketeer van het jaar.
Grégoire Dallemagne, marketeer van het jaar
De 34-jarige Grégoire Dallemagne, general manager van Tele2-Versatel, is door onze collega’s van Trends-Tendances verkozen tot marketeer van het jaar.
Dallemagne richtte het Belgische Tele2 filiaal op in 2003. Vorig jaar nam Tele2 de operator Versatel over. Sinds kort is het echter in handen van de Nederlandse telco KPN. Vandaag telt Tele2-Versatel België 200 werknemers, goed voor 160 miljoen euro omzet. Het heeft volgens eigen zeggen een marktaandeel van 10 procent van de internetabonees in Brussel en Wallonië. Grégoire Dallemagne is tevens voorzitter van het Platform van Alternatieve Operatoren en gaat daarbij geregeld in de clinch met Belgacom.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier