Kris Vervaet naar consumerafdeling Belgacom
Kris Vervaet, verantwoordelijk voor het kmo-segment bij de Belgacom enterprise business unit, verhuist naar de cosumentenafdeling. Hij vervangt er Koen Tackx.
Kris Vervaet, verantwoordelijk voor het kmo-segment bij de Belgacom enterprise business unit, verhuist naar de cosumentenafdeling. Hij vervangt er Koen Tackx.
Kris Vervaet wordt vice president marketing & channel management en neemt de stek in van Koen Tackx. Die heeft na vijftien jaar Belgacom verlaten ‘wegens een verschil in visie’. Koen Tackx was van 2001 tot 2006 hoofd van de groep Strategy en Planning. Vervolgens ging hij als financieel directeur aan de slag bij Proximus om dan in maart 2007 vice president marketing & channel management te worden. Kris Vervaet neemt meteen zijn functie over maar zal in een overgangsfase tot eind deze zomer wel nog het kmo-segment blijven opvolgen. Er wordt uitgekeken naar een opvolger.
De jongste tijd wordt er bij Belgacom behoorlijk geschoven in het management. Zopas raakte bekend dat de Brit [David Rhodes (ex-BT) verkoopsdirecteur wordt bij Telindus International].
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier