Saskia Schatteman naar Telenet
Saskia Schatteman, die momenteel directeur Marketing en Communicatie is bij De Lijn, trekt naar Telenet.
Saskia Schatteman, die momenteel directeur Marketing en Communicatie is bij De Lijn, trekt naar Telenet.
Ze gaat er begin april aan de slag als Executive Vice President Marketing en zal in die hoedanigheid verantwoordelijk zijn voor het residentiële marketingbeleid. Dat melden De Lijn en Telenet in een gezamenlijk communiqué. Ze neemt de plaats in die Jo Van Gorp sinds eind vorig jaar openliet toen hij Jo Van Gorp executive vice president strategic partnerships werd bij Telenet. Ceo Duco Sickinghe nam de marketingtaken ad interim waar.
“De overstap van Saskia Schatteman naar Telenet bewijst dat de overheid zeer bekwame mensen in dienst heeft, die ook in een beursgenoteerd bedrijf aan het roer kunnen staan”, aldus Ingrid Lieten, directeur-generaal bij De Lijn.
“Met Saskia Schatteman verwelkomen wij in ons team een marketingexpert die zich al in verschillende marketing-omgevingen heeft bewezen in binnen- en buitenland. Tevens verwelkomen wij met Saskia het eerste vrouwelijke lid van het Executive Team”, reageert Duco Sickinghe, gedelegeerd bestuurder van Telenet.
Schatteman werd in 2008 nog verkozen tot Marketeer van het Jaar en was de eerste Vlaamse vrouw die de titel in de wacht sleepte. Ze stapte in 2005 over van Procter & Gamble naar De Lijn en reorganiseerde de marketingafdeling van de openbaarvervoersmaatschappij volledig. “Ik vertrek met een grote doos vol goede herinneringen aan de voorbije vier jaar. De Lijn heeft de laatste jaren een enorme evolutie doorgemaakt. Ik ben blij dat ik samen met een sterk team daartoe mijn steentje heb kunnen bijdragen”, aldus Schatteman zelf.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier