Webinar: verkort uw installatietijden dankzij geautomatiseerde planning en efficiënte gegevensuitwisseling

Comarch Benelux
Comarch Benelux
Advertorial

Advertorial verbindt organisaties met de lezers van en doet een beroep op de specialisten van Roularta Brand Studio voor tekst en illustraties. De inhoud wordt eventueel aangebracht door de partner en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

17 maart 2021, 16:39 Bijgewerkt op: 17 augustus 2022, 07:45

De dag van vandaag proberen veel bedrijven die zich bezighouden met installaties, onderhoud en herstellingen op locatie, om hun servicetijden steeds te verbeteren. De groeiende aantal installaties, gecombineerd met de vele geografische locaties en talrijke buitendienstmedewerkers, creëert een omgeving die zeer complex is om efficiënt te beheren. Om concurrentie voor te zijn en rendabel te blijven moeten ook de toenemende verwachtingen van de klant over de geleverde diensten voldoen worden.

Diensten op locatie moeten tegenwoordig ook zo snel mogelijk worden verricht. Een monteur, servicemedewerker of deskundige dient snel op de juiste klantlocatie te zijn en hij moet het werk zo efficiënt mogelijk verrichten. Ook moet er volledige en real-time informatie beschikbaar zijn, zowel voor de medewerkers in het veld als die op kantoor, als voor de klant.

Ter ondersteuning van het proces moet zowel real-time als historische informatie over alle aspecten beschikbaar zijn, zoals informatie over medewerkers, hun tools, producten en locaties. Daarom organiseert IT-leverancier Comarch een webinar op 30 maart die al deze issues probeert te ontleden alsook om de discussie te openen en samen aan realistische oplossingen te komen.

Na het opmerken van deze problematiek al een aantal jaren terug, ontwikkelde Comarch “Comarch Field Service Management”, een softwareoplossing voor alle medewerkers die zich verplaatsen voor installaties, onderhoud en herstellingen bij de klanten. De software organiseert, managet en automatiseert talrijke onderdelen van het buitendienstbeheerproces, zoals het plaatsen van serviceorders, het inplannen van technici en het optimaliseren van routes.

Door deze webinar te volgen zal je een antwoord krijgen op volgende vraagstukken:

Wat is Field Service Management-software en hoe kan het je installatiebedrijf helpen?

Hoe kan je Mobile Workforce Management verbeteren?

Hoe kan je Field Service Management-softwaregegevens integreren met andere systemen?

Hoe kan Field Service Management-software het behalen van KPI’s ondersteunen?

Heb je interesse? De webinar vindt plaats op 30 maart 2021 om 15.00 uur. Schrijf je nu gratis in en ontdek hoe je je businessefficiëntie kan verbeteren en betere resultaten kan behalen!