Diensten op locatie moeten tegenwoordig ook zo snel mogelijk worden verricht. Een monteur, servicemedewerker of deskundige dient snel op de juiste klantlocatie te zijn en hij moet het werk zo efficiënt mogelijk verrichten. Ook moet er volledige en real-time informatie beschikbaar zijn, zowel voor de medewerkers in het veld als die op kantoor, als voor de klant.

Ter ondersteuning van het proces moet zowel real-time als historische informatie over alle aspecten beschikbaar zijn, zoals informatie over medewerkers, hun tools, producten en locaties. Daarom organiseert IT-leverancier Comarch een webinar op 30 maart die al deze issues probeert te ontleden alsook om de discussie te openen en samen aan realistische oplossingen te komen.

Na het opmerken van deze problematiek al een aantal jaren terug, ontwikkelde Comarch "Comarch Field Service Management", een softwareoplossing voor alle medewerkers die zich verplaatsen voor installaties, onderhoud en herstellingen bij de klanten. De software organiseert, managet en automatiseert talrijke onderdelen van het buitendienstbeheerproces, zoals het plaatsen van serviceorders, het inplannen van technici en het optimaliseren van routes.

Door deze webinar te volgen zal je een antwoord krijgen op volgende vraagstukken:

Wat is Field Service Management-software en hoe kan het je installatiebedrijf helpen?

Hoe kan je Mobile Workforce Management verbeteren?

Hoe kan je Field Service Management-softwaregegevens integreren met andere systemen?

Hoe kan Field Service Management-software het behalen van KPI's ondersteunen?

Heb je interesse? De webinar vindt plaats op 30 maart 2021 om 15.00 uur. Schrijf je nu gratis in en ontdek hoe je je businessefficiëntie kan verbeteren en betere resultaten kan behalen!

Diensten op locatie moeten tegenwoordig ook zo snel mogelijk worden verricht. Een monteur, servicemedewerker of deskundige dient snel op de juiste klantlocatie te zijn en hij moet het werk zo efficiënt mogelijk verrichten. Ook moet er volledige en real-time informatie beschikbaar zijn, zowel voor de medewerkers in het veld als die op kantoor, als voor de klant.Ter ondersteuning van het proces moet zowel real-time als historische informatie over alle aspecten beschikbaar zijn, zoals informatie over medewerkers, hun tools, producten en locaties. Daarom organiseert IT-leverancier Comarch een webinar op 30 maart die al deze issues probeert te ontleden alsook om de discussie te openen en samen aan realistische oplossingen te komen.Na het opmerken van deze problematiek al een aantal jaren terug, ontwikkelde Comarch "Comarch Field Service Management", een softwareoplossing voor alle medewerkers die zich verplaatsen voor installaties, onderhoud en herstellingen bij de klanten. De software organiseert, managet en automatiseert talrijke onderdelen van het buitendienstbeheerproces, zoals het plaatsen van serviceorders, het inplannen van technici en het optimaliseren van routes.Door deze webinar te volgen zal je een antwoord krijgen op volgende vraagstukken:Wat is Field Service Management-software en hoe kan het je installatiebedrijf helpen?Hoe kan je Mobile Workforce Management verbeteren?Hoe kan je Field Service Management-softwaregegevens integreren met andere systemen?Hoe kan Field Service Management-software het behalen van KPI's ondersteunen? Heb je interesse? De webinar vindt plaats op 30 maart 2021 om 15.00 uur. Schrijf je nu gratis in en ontdek hoe je je businessefficiëntie kan verbeteren en betere resultaten kan behalen!