Met de collega's chatten, snel een videoconferentie organiseren en het beeldscherm delen, de beschikbaarheidsstatus van andere medewerkers zien, een voicemail beluisteren - met Home Office by innovaphone kan dit eenvoudig en probleemloos op basis van het innovaphone myApps platform. Dit omvat apps om met elkaar te communiceren, te werken en te administreren. De apps zijn via een uniforme gebruikersinterface toegankelijk. Het maakt niet uit of u vanuit de desktop-pc, met de smartphone (Android, iOS) of via browser toegang heeft - de functionaliteiten zijn altijd dezelfde. Dit geldt ongeacht of u de installatie on-premises kiest, waarbij innovaphone myApps op een gateway of gevirtualiseerd werkt, of u de Home Office oplossing volledig uit de cloud haalt. In dit geval ontstaan geen hardware eisen.

Voor beheerders is het eenvoudig om nieuwe thuiswerkplekken aan de bedrijfsinfrastructuur te koppelen: zij hebben een directe toegang tot apps voor de installatie, de configuratie en het beheer van de Home Office by innovaphone oplossing. Hierdoor kunnen bv. met de Devices App alle toestellen in de installatie worden beheerd en via onderhoud op afstand veranderingen in de configuratie worden doorgevoerd. In de Alarm App worden actieve aanwijzingen over fouten of potentiële problemen gegeven.

De veiligheid komt ook niet te kort: Alle relevante veiligheidsprotocollen zijn in de Home Office by innovaphone oplossing geïmplementeerd. Bovendien beschermen de innovaphone Reverse Proxy en de innovaphone Session Border Controller (SBC) de oplossing betrouwbaar tegen cyberaanvallen uit het internet.

Bedrijven zijn bij de keuze voor het commerciële model volledig vrij en kunnen tussen koop, reële huur (geen leasing) en cloud kiezen. De individuele modellen kunnen ook met elkaar gecombineerd worden. Home Office by innovaphone wordt via beproefde indirecte verkoopkanalen verkocht. Hierdoor ontstaan nieuwe zakelijke kansen voor innovaphone resellers.

innovaphone solidariteits-PBX

innovaphone wil potentiële klanten tijdens de corona-crisis de mogelijkheid bieden efficiënt met de collega's gratis samen te werken. Gedurende drie maanden stellen wij u ons communicatieplatform myApps gratis ter beschikking.

Over innovaphone

Sinds de oprichting van het bedrijf in 1997 heeft innovaphone AG een belangrijke rol gespeeld in de vormgeving en de ontwikkeling van IP-telefonie. Tot op de dag van vandaag wordt de door de eigenaren geleide onderneming volledig met private middelen gefinancierd en staat zij voor continuïteit, duurzame waarde en sterke ontwikkelingsprestaties. innovaphone heeft momenteel meer dan 110 medewerkers in dienst. Naast het hoofdkantoor in Sindelfingen beschikt het bedrijf over verdere vestigingen in Duitsland en over drie vestigingen in Frankrijk, Oostenrijk en Italië.

Contactgegevens

innovaphone AG

Wendy Züffle (PR & Marketing BeNeLux)

Umberto-Nobile-Straße 15

D-71063 Sindelfingen

Telefoon: +49 (7031) 73009-616

Fax: +49 (7031) 73009-99

E-mail: wzueffle@innovaphone.com

Internet: www.innovaphone.com

Met de collega's chatten, snel een videoconferentie organiseren en het beeldscherm delen, de beschikbaarheidsstatus van andere medewerkers zien, een voicemail beluisteren - met Home Office by innovaphone kan dit eenvoudig en probleemloos op basis van het innovaphone myApps platform. Dit omvat apps om met elkaar te communiceren, te werken en te administreren. De apps zijn via een uniforme gebruikersinterface toegankelijk. Het maakt niet uit of u vanuit de desktop-pc, met de smartphone (Android, iOS) of via browser toegang heeft - de functionaliteiten zijn altijd dezelfde. Dit geldt ongeacht of u de installatie on-premises kiest, waarbij innovaphone myApps op een gateway of gevirtualiseerd werkt, of u de Home Office oplossing volledig uit de cloud haalt. In dit geval ontstaan geen hardware eisen.Voor beheerders is het eenvoudig om nieuwe thuiswerkplekken aan de bedrijfsinfrastructuur te koppelen: zij hebben een directe toegang tot apps voor de installatie, de configuratie en het beheer van de Home Office by innovaphone oplossing. Hierdoor kunnen bv. met de Devices App alle toestellen in de installatie worden beheerd en via onderhoud op afstand veranderingen in de configuratie worden doorgevoerd. In de Alarm App worden actieve aanwijzingen over fouten of potentiële problemen gegeven.De veiligheid komt ook niet te kort: Alle relevante veiligheidsprotocollen zijn in de Home Office by innovaphone oplossing geïmplementeerd. Bovendien beschermen de innovaphone Reverse Proxy en de innovaphone Session Border Controller (SBC) de oplossing betrouwbaar tegen cyberaanvallen uit het internet.Bedrijven zijn bij de keuze voor het commerciële model volledig vrij en kunnen tussen koop, reële huur (geen leasing) en cloud kiezen. De individuele modellen kunnen ook met elkaar gecombineerd worden. Home Office by innovaphone wordt via beproefde indirecte verkoopkanalen verkocht. Hierdoor ontstaan nieuwe zakelijke kansen voor innovaphone resellers.innovaphone wil potentiële klanten tijdens de corona-crisis de mogelijkheid bieden efficiënt met de collega's gratis samen te werken. Gedurende drie maanden stellen wij u ons communicatieplatform myApps gratis ter beschikking.Sinds de oprichting van het bedrijf in 1997 heeft innovaphone AG een belangrijke rol gespeeld in de vormgeving en de ontwikkeling van IP-telefonie. Tot op de dag van vandaag wordt de door de eigenaren geleide onderneming volledig met private middelen gefinancierd en staat zij voor continuïteit, duurzame waarde en sterke ontwikkelingsprestaties. innovaphone heeft momenteel meer dan 110 medewerkers in dienst. Naast het hoofdkantoor in Sindelfingen beschikt het bedrijf over verdere vestigingen in Duitsland en over drie vestigingen in Frankrijk, Oostenrijk en Italië.