Klantentevredenheid gaat boven SLA

13/12/18 om 21:00 - Bijgewerkt om 11:35
Uit Datanews van 14/12/18

De ICT-afdeling van de groep Wetenschap & Technologie (KU Leuven) behandelt de vragen van docenten en onderzoekers via Freshservice. Met die tool voor ITSM (IT Service Management) slaagde het ICT-team erin de kwaliteit van zijn dienstverlening op te krikken.

De directie ICTS (ICT-systemen) ondersteunt de studenten en medewerkers van de universiteit en de hogescholen van de Associatie KU Leuven. ICTS is de eengemaakte ICT-afdeling van de universiteit die de twee historische ICT-poten - het rekencentrum en de operationele ICT - samenbracht. Maar er zijn ook buitenbeentjes aan de universiteit. Zo heeft de groep Wetenschap & Technologie een eigen ICT-dienst voor de ondersteuning van zijn 3.500 medewerkers. "Het zijn vooral docenten en onderzoekers die buiten de klassieke standaarden moeten kunnen werken", zegt Johan Schuckink Kool, diensthoofd SET-IT bij de groep Wetenschap & Technologie. "We ondersteunen met onze di...

Verder lezen?

Lees gratis alle artikelen van Datanews

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd

Onze partners