Professionele aanpak van al uw vragen

Op basis van de technologische convergentie tussen data, voice en image naar één enkel netwerk, creëert Quentris oplossingen van A tot Z, gaande van netwerkinfrastructuren tot applicaties. Hierbij baseren we ons op de technologieën geleverd door grote ICT-leveranciers zoals Avaya, Cisco,Nortel en Microsoft.
...

Op basis van de technologische convergentie tussen data, voice en image naar één enkel netwerk, creëert Quentris oplossingen van A tot Z, gaande van netwerkinfrastructuren tot applicaties. Hierbij baseren we ons op de technologieën geleverd door grote ICT-leveranciers zoals Avaya, Cisco,Nortel en Microsoft. Quentris installeert LAN en WAN netwerken, vast of draadloos en beveiligd. Wij nemen de fysische infrastructuurwerken voor onze rekening,gaande van bekabeling in UDP en glasvezel tot het inrichten van com-puterzalen. Wij installeren de middelen om de configuratie en quality ofservice optimaal te beheren en om een totale beveiliging te garanderen door ongewenste inbraken en verlies van bedrijfsgegevens te vermijden. De productiviteit van de gebruikers verhogen en tegelijkertijd de operationele kosten verminderen is het uitgangspunt van het concept "Enterprise Communications" voorgesteld door Quentris. Dit omvat IP telefonie en " Unified Communications " gebaseerd op de volgende multimediaapplicaties: Unified Messaging, Instant Messaging, Presence Management, Video / Web Conferencing en Mobile Communications. Om de ervaring van de klant te verbeteren, werden er nieuwe applicaties ontwikkeld door Quentris gebruikmakend van de nieuwste voice en video technologieën zoals spraakherkenning, text-to-speech, VXML en 3Gtechnologie. Reeds meer dan 20 jaar, installeert Quentris de grootste Contact Centers van België zowel voor inbound als outbound verkeer. Geautomatiseerde diensten en integraties met bestaande ERP en CRM systemen kunnen toegevoegd worden op basis van specifieke CTI ontwikkelingen. Quentris stelt 4 soorten diensten voor gaande van consultancy over installatie en onderhoud tot het beheer van de infrastructuur. Wij kunnen hiervoor rekenen op professionele medewerkers van een hoog niveau die een uitgebreide ervaring hebben. Het engagement om een goede dienstverlening te bieden aan de klant vormt het uitgangspunt van de bezigheden van de technische diensten van Quentris. Dit garandeert het respecteren van de SLA's en een echt partnership. Quentris Raketstraat 60 1130 Brussel T : +32 2 727 14 11 F : +32 2 727 15 00 E : info@quentris.com I : www.quentris.com Contact Emmanuel Nolf, Business Development Manager E : emmanuel.nolf@quentris.com