5.000 Base-klanten kunnen niet bellen en sms’en door bug of menselijke fout

Door een bug in het systeem of een menselijke fout konden zo’n vijfduizend klanten van Base niet meer bellen en sms’en, en waren ze zelf ook niet meer bereikbaar.

De zowat 5.000 klanten van telecomoperator Base Company die door een technisch probleem van het netwerk afgesloten waren, kunnen weer bellen en sms’en. Dat meldt het bedrijf via Twitter.

Een vijfduizendtal nummers werd door een technisch probleem geblokkeerd, zo gaf Base eerder aan. De getroffen klanten konden enkel nog naar het noodnummer 112 bellen.

Nu zegt het bedrijf dat die klanten weer kunnen bellen en sms’en, en binnenkort ook surfen. Eventueel kan het nodig zijn het toestel te herstarten.

“Base Company excuseert zich voor het ongemak en zal de nodige interne analyses doen zodat een dergelijk probleem zich niet kan herhalen”, klinkt het in een mededeling.. (Belga/MI)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content