Gisteren, vanaf 6 uur 's morgens, konden de ongeveer 7 miljoen abonnees van Bouygues Telecom, de derde mobiele operator van Frankrijk, niet bellen en geen oproepen ontvangen met hun gsm, en dat overal in Frankrijk. De panne werd geleidelijk verholpen, maar het netwerk was pas volledig hersteld om half 2 's nachts.Volgens de operator zorgden de twee centrale servers voor problemen, maar is het nog te vroeg om de precieze oorzaak van de panne te identificeren.De onderneming, die gisteren zijn crisiscommunicatieplan uit de kast moest halen, beloofde via zijn website een 'commercieel gebaar' tegenover zijn klanten. De algemeen directeur heeft gisteren 'live' zijn excuses aangeboden in de nieuwsuitzending van TF1.

Gisteren, vanaf 6 uur 's morgens, konden de ongeveer 7 miljoen abonnees van Bouygues Telecom, de derde mobiele operator van Frankrijk, niet bellen en geen oproepen ontvangen met hun gsm, en dat overal in Frankrijk. De panne werd geleidelijk verholpen, maar het netwerk was pas volledig hersteld om half 2 's nachts.Volgens de operator zorgden de twee centrale servers voor problemen, maar is het nog te vroeg om de precieze oorzaak van de panne te identificeren.De onderneming, die gisteren zijn crisiscommunicatieplan uit de kast moest halen, beloofde via zijn website een 'commercieel gebaar' tegenover zijn klanten. De algemeen directeur heeft gisteren 'live' zijn excuses aangeboden in de nieuwsuitzending van TF1.