Base terug naar de kern met nieuwe slogan

Base © .
Pieterjan Van Leemputten

Met de slogan ‘Go Mobile’ en nieuwe kleuren wil base een nieuw hoofdstuk aankondigen.

De uitdager op de telecommarkt wil het mobiele benadrukken nu dit steeds belangrijker wordt. “Wij willen die gespecialiseerde operator zijn, die vecht voor een dynamische markt, die alles uit de kast haalt om zijn klanten de beste ervaring aan te bieden en de gebruiker begeleidt in een steeds mobielere wereld,” zegt ceo Jos Donvil in een verklaring.

Dat Base de mobiele kaart trekt is niet toevallig. Het bedrijf stopte eind vorig jaar met de digitale televisiedienst Snow en biedt vandaag ook geen vast internet meer aan voor nieuwe klanten. De ambities waren er wel, maar volgens Base is het te moeilijk om in de telecommarkt van de afgelopen jaren te concurreren met Proximus en Telenet.

Door enkel op het mobiele te spelen kan Base zich onderscheiden van Proximus en Telenet, die fel inzetten op triple- en quadruple play, maar ook van Mobistar dat op middellange termijn digitale tv via de kabel wil aanbieden en zo mogelijk ook weer focust op een gebundeld aanbod.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content