Ze gaven het probleem door aan Tesla , dat het vervolgens snel opgelost heeft via een update schrijven de onderzoekers in een blogpost.

De Chinese onderzoekers van Keen Security Lab maakten een malafide wifinetwerk waar de eigenaar van de Tesla verbinding mee moest maken, waarna vervolgens de webbrowser geopend moest worden. Het risico op misbruik van het lek in de elektrische wagen was hierdoor beperkt, omdat de gebruiker zelf een aantal handelingen moet uitvoeren voordat de onderzoekers binnen konden komen.

In een video tonen de onderzoekers hoe ze te werk gingen:

Ze gaven het probleem door aan Tesla , dat het vervolgens snel opgelost heeft via een update schrijven de onderzoekers in een blogpost.De Chinese onderzoekers van Keen Security Lab maakten een malafide wifinetwerk waar de eigenaar van de Tesla verbinding mee moest maken, waarna vervolgens de webbrowser geopend moest worden. Het risico op misbruik van het lek in de elektrische wagen was hierdoor beperkt, omdat de gebruiker zelf een aantal handelingen moet uitvoeren voordat de onderzoekers binnen konden komen. In een video tonen de onderzoekers hoe ze te werk gingen: