In eerste instantie gaat BMW veertig zelfrijdende auto's in het centrum van München inzetten. Daarna moet het project uitbreiden naar andere steden.

BMW heeft al een auto-op-afroepdienst in Seattle. Toen die dienst in Seattle werd geïntroduceerd waren er 14.000 mensen die binnen vier dagen abonnee werden, verklaart Tony Douglas, het hoofd strategie van BMW's mobiliteitsdiensten.

''Iemand anders heeft het geld besteed om de markt over deze diensten te leren en toen kwamen wij met een cool product. We zullen niet de grootste worden, maar wel de coolste.''

(ANP/WK)

In eerste instantie gaat BMW veertig zelfrijdende auto's in het centrum van München inzetten. Daarna moet het project uitbreiden naar andere steden.BMW heeft al een auto-op-afroepdienst in Seattle. Toen die dienst in Seattle werd geïntroduceerd waren er 14.000 mensen die binnen vier dagen abonnee werden, verklaart Tony Douglas, het hoofd strategie van BMW's mobiliteitsdiensten. ''Iemand anders heeft het geld besteed om de markt over deze diensten te leren en toen kwamen wij met een cool product. We zullen niet de grootste worden, maar wel de coolste.''(ANP/WK)