Twee jaar vóór het aflopen van de vorige overeenkomst met Swift, tekent Computacenter alweer een nieuw contract voor de levering van helpdeskdiensten.

It-dienstenbedrijf Computacenter is al sinds 2000 verantwoordelijk voor de interne it-ondersteuning bij financiële dienstverlener Swift. In 2009 tekenden beide partijen nog een nieuw vijfjarig contract (3 jaar + een verlenging van 2 jaar) rond de wereldwijde servicedesk voor de desktopomgeving van Swift. Nu na 3 jaar de verlenging voor de komende 2 jaar moest besproken worden, heeft Swift gevraagd om een volledig nieuw contract te onderhandelen. De overeenkomst die daaruit voortvloeide, loopt nu over 3 jaar. Een waarde werd niet meegedeeld.

De centrale servicedesk staat in voor incident management, request management, problem management, asset management, on-site support en back-office support. Computacenter ondersteunt meer dan 2.000 gebruikers van Swift in Europa, Azië-Pacific en de Verenigde Staten.

Twee jaar vóór het aflopen van de vorige overeenkomst met Swift, tekent Computacenter alweer een nieuw contract voor de levering van helpdeskdiensten. It-dienstenbedrijf Computacenter is al sinds 2000 verantwoordelijk voor de interne it-ondersteuning bij financiële dienstverlener Swift. In 2009 tekenden beide partijen nog een nieuw vijfjarig contract (3 jaar + een verlenging van 2 jaar) rond de wereldwijde servicedesk voor de desktopomgeving van Swift. Nu na 3 jaar de verlenging voor de komende 2 jaar moest besproken worden, heeft Swift gevraagd om een volledig nieuw contract te onderhandelen. De overeenkomst die daaruit voortvloeide, loopt nu over 3 jaar. Een waarde werd niet meegedeeld. De centrale servicedesk staat in voor incident management, request management, problem management, asset management, on-site support en back-office support. Computacenter ondersteunt meer dan 2.000 gebruikers van Swift in Europa, Azië-Pacific en de Verenigde Staten.