Destiny start met cloud communicatieplatform
In samenwerking met het Zweedse Telepo gaat de Zaventemse telecomoperator Destiny een aantal communicatiediensten via de cloud aanbieden.
In samenwerking met het Zweedse Telepo gaat de Zaventemse telecomoperator Destiny een aantal communicatiediensten via de cloud aanbieden.
Het gaat om cloud voice en unified communication die diensten zoals full PBX, automatische oproep distributie, unified messaging, single number reach en rich presence mogelijk maken.
Een soortgelijk platform werd eerder al toegepast in Noord-Europa door Teliasonera en Tele2. Ook voor zijn eigen aanbod kijkt Destiny naar die regio. Zo gebeurt de uitbouw voor hen door het Zweedse telepo.
Volgens hoofd business development Daan De Wever beantwoorden ze aan de noden die bedrijven vandaag hebben. “Zij worden vandaag meer dan ooit geconfronteerd met een ‘virtual workforce’ die steeds mobieler werkt. Bovendien verwachten veel jonge medewerkers dat ze bepaalde toepassingen kunnen gebruiken waar ze ook thuis mee aan de slag zijn.” Destiny zal de nieuwe diensten begin 2014 aanbieden.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier