Een aantal klanten van Mobistar Enterprise Services, het vroegere Versatel, ondervinden al de hele dag ernstige problemen met hun e-mail.

De panne wordt bevestigd door Mobistar-woordvoerster Patti Verdoodt. "Een deel van onze bedrijfsklanten ondervindt problemen met e-mail. We zoeken momenteel nog naar de oorzaak. Als we die vinden, kunnen we ook zo snel mogelijk - hopelijk nog vanavond of vannacht - voor een oplossing zorgen." De problemen zouden vanochtend (dinsdagochtend) al opgedoken zijn.

Hoeveel klanten hinder ondervinden, wil Verdoodt niet kwijt, maar het zou niet om alle bedrijfsklanten gaan. Mobistar Enterprise Services, dat de in 2009 overgenomen bedrijfsactiviteiten van KPN omvat (het vroegere Versatel), telde ten tijde van die overname zowat 9000 klanten.

Een aantal klanten van Mobistar Enterprise Services, het vroegere Versatel, ondervinden al de hele dag ernstige problemen met hun e-mail. De panne wordt bevestigd door Mobistar-woordvoerster Patti Verdoodt. "Een deel van onze bedrijfsklanten ondervindt problemen met e-mail. We zoeken momenteel nog naar de oorzaak. Als we die vinden, kunnen we ook zo snel mogelijk - hopelijk nog vanavond of vannacht - voor een oplossing zorgen." De problemen zouden vanochtend (dinsdagochtend) al opgedoken zijn. Hoeveel klanten hinder ondervinden, wil Verdoodt niet kwijt, maar het zou niet om alle bedrijfsklanten gaan. Mobistar Enterprise Services, dat de in 2009 overgenomen bedrijfsactiviteiten van KPN omvat (het vroegere Versatel), telde ten tijde van die overname zowat 9000 klanten.