Emakina koopt handelsfonds Wanabe

Stefan Grommen Stefan Grommen est rédacteur de Data News.

Webbureau Emakina heeft het handelsfonds van Wanabe uit Waterloo overgenomen.

Webbureau Emakina heeft het handelsfonds van Wanabe uit Waterloo overgenomen.

Wanabe is een interactief reclamebureau, gespecialiseerd in brand activation en crm-tools. Het bedrijf heeft grote klanten als L’Oréal, Peugeot, Inno en Danone. Elsa Nejman en Jonathan Cerneels zullen Wanabe verder leiden, respectievelijk als Managing Director en Managing Partner.

Voor Emakina is de overname een versterking op vlak van brandactivation en crm. “De huidige trend naar echte client centered marketing en social media marketing wordt steeds meer van strategisch belang voor onze klanten”, klinkt de argumentatie van Brice Le Blévennec van Emakina. Het bedrijf zegt anderzijds voor de klanten van Wanabe ‘nieuwe synergieën’ te kunnen creëren.

Financiële details werden niet meegedeeld.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content