"De overname van Design is Dead ligt in dezelfde lijn als onze participatie in B.OnTheNet in april jongsleden: het gaat om doelgerichte, complementaire bedrijven om onze cliënten beter te kunnen dienen," zegt ceo Denis Steisel van Emakina. "De creatieve kracht van Design is Dead zal de kwaliteit van onze diensten versterken. Emakina volgt met andere woorden een voorzichtige, doordachte uitbreidingsstrategie, gebaseerd op twee pijlers: competentie en geografische spreiding."Design is Dead draaide in 2006 een omzet van zo'n 700.000 euro met 9 mensen. Het agentschap heeft enkele sterke namen in zijn klantenportefeuille, zoals Panasonic, het VRT-programma W@=D@, Live Nation, ... Oprichters Jan en Hendrik Everaerts, die het agentschap blijven leiden, zien de participatie als een manier om de eigen groei te versnellen en om het dienstenaanbod duurzamer te maken voor grote klanten.

"De overname van Design is Dead ligt in dezelfde lijn als onze participatie in B.OnTheNet in april jongsleden: het gaat om doelgerichte, complementaire bedrijven om onze cliënten beter te kunnen dienen," zegt ceo Denis Steisel van Emakina. "De creatieve kracht van Design is Dead zal de kwaliteit van onze diensten versterken. Emakina volgt met andere woorden een voorzichtige, doordachte uitbreidingsstrategie, gebaseerd op twee pijlers: competentie en geografische spreiding."Design is Dead draaide in 2006 een omzet van zo'n 700.000 euro met 9 mensen. Het agentschap heeft enkele sterke namen in zijn klantenportefeuille, zoals Panasonic, het VRT-programma W@=D@, Live Nation, ... Oprichters Jan en Hendrik Everaerts, die het agentschap blijven leiden, zien de participatie als een manier om de eigen groei te versnellen en om het dienstenaanbod duurzamer te maken voor grote klanten.