Bij die actieve adverteerders zijn grote bedrijven, "maar ook voor lokale bedrijven is Facebook een geschikt advertentieplatform", meldt marketingverantwoordelijke Dan Levy.

Volgens Europese statistieken zijn er op Facebook in één week 270 miljoen views voor lokale bedrijfspagina's. Het gaat om een gemiddelde van 1 tot 28 maart 2013. Volgens het bedrijf zijn er in één week 8 miljoen reacties op pagina's van lokale bedrijven

.

Facebook zegt zelf dat het eind maart in totaal 1,11 miljard actieve gebruikers had.

Er bestaan volgens analisten twijfels over de mogelijkheid van Facebook om effectief geld te verdienen aan dat ledenbestand. Dat is volgens AFP één van de redenen waarom de beursgang van het bedrijf vorig jaar een fiasco was. (Belga/TV)

Bij die actieve adverteerders zijn grote bedrijven, "maar ook voor lokale bedrijven is Facebook een geschikt advertentieplatform", meldt marketingverantwoordelijke Dan Levy. Volgens Europese statistieken zijn er op Facebook in één week 270 miljoen views voor lokale bedrijfspagina's. Het gaat om een gemiddelde van 1 tot 28 maart 2013. Volgens het bedrijf zijn er in één week 8 miljoen reacties op pagina's van lokale bedrijven . Facebook zegt zelf dat het eind maart in totaal 1,11 miljard actieve gebruikers had. Er bestaan volgens analisten twijfels over de mogelijkheid van Facebook om effectief geld te verdienen aan dat ledenbestand. Dat is volgens AFP één van de redenen waarom de beursgang van het bedrijf vorig jaar een fiasco was. (Belga/TV)