In het document dat TechCrunch in kon zien staat dat mensen die eerder contact gehad hebben met bedrijven via Messenger, advertenties van die bedrijven kunnen krijgen. Dat is dan in de vorm van een bericht op Messenger. In het document raadt Facebook de adverterende bedrijven daarom aan klanten nu al via Facebook Messenger te benaderen, of zich via de dienst benaderbaar te maken.

Een nieuwe manier om contact met de klant te maken is een korte link waarmee direct een chat in Messenger wordt gestart. Hebben klanten eenmaal op zo'n link geklikt, kunnen bedrijven hen reclame gaan sturen via persoonlijke Messenger-berichten.

In het document dat TechCrunch in kon zien staat dat mensen die eerder contact gehad hebben met bedrijven via Messenger, advertenties van die bedrijven kunnen krijgen. Dat is dan in de vorm van een bericht op Messenger. In het document raadt Facebook de adverterende bedrijven daarom aan klanten nu al via Facebook Messenger te benaderen, of zich via de dienst benaderbaar te maken.Een nieuwe manier om contact met de klant te maken is een korte link waarmee direct een chat in Messenger wordt gestart. Hebben klanten eenmaal op zo'n link geklikt, kunnen bedrijven hen reclame gaan sturen via persoonlijke Messenger-berichten.