Getyoo lanceert Clickeys

Marc Husquinet Marc Husquinet is redacteur van Data News.

Het jonge networking- en communicatiedienstenbedrijfje Getyoo begint met de verkoopt van z’n Clickeys-sleutels en opent een bètaversie van z’n site.

Het jonge networking- en communicatiedienstenbedrijfje Getyoo begint met de verkoopt van z’n Clickeys-sleutels en opent een bètaversie van z’n site.

Getyoo, dat in april 2009 het levenslicht zag, biedt communicatie- en networkingdiensten aan voor b2b-evenementen. Het bedrijf heeft een platform op poten gezet dat bezoekers van pakweg een beurs toelaat om zich niet bezig te moeten houden met hopen documenten en papier. Daarvoor krijgen ze een eenvoudige ‘sleutelhanger’, Clickey genaamd, waarmee ze via een tag de contactgegevens van de mensen die ze ontmoet hebben kunnen verzamelen. Na de Clickey aangesloten te hebben op een pc kan de gebruiker dan rechtstreeks toegang krijgen tot specifieke documenten, video’s, mp3’s, … Geen geprul meer met visitekaartjes, catalogi en prospectussen: via de Clickey heb je toegang tot alles. Getyoo stelt dat oplossing simpel, efficiënt en ecologisch is.

Vanaf nu kunnen de Getyoo-sleutels online aangekocht worden, zowel door particulieren als groepen en evenementorganisatoren. De start-up werkt trouwens aan een applicatie om hetzelfde te kunnen doen met smartphones.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content