De problemen deden zich willekeurig voor, bij Twitter en de mobiele apps (zowel die van Twitter als externe toepassingen. Zo kreeg je als Androidgebruiker te horen dat je opnieuw moest inloggen, wat vaak niet lukte. Tweetdeck plaatste dan weer berichten met de datum van vorig jaar. Andere apps, zoals de iOS-app van Twitter, ondervonden dan weer geen problemen.

Twitter bevestigt het probleem en wijst naar een bug in de front end code. Volgens de berichtendienst heeft het probleem plaatsgevonden tussen 4 uur en 9.25 uur PST, wat overeenkomt met 13u en 18.30u zondagnamiddag. Al moeten we uit eigen ondervinding daaraan toevoegen dat de dienst ook in de uren nadien niet voor iedereen beschikbaar was.

De problemen deden zich willekeurig voor, bij Twitter en de mobiele apps (zowel die van Twitter als externe toepassingen. Zo kreeg je als Androidgebruiker te horen dat je opnieuw moest inloggen, wat vaak niet lukte. Tweetdeck plaatste dan weer berichten met de datum van vorig jaar. Andere apps, zoals de iOS-app van Twitter, ondervonden dan weer geen problemen. Twitter bevestigt het probleem en wijst naar een bug in de front end code. Volgens de berichtendienst heeft het probleem plaatsgevonden tussen 4 uur en 9.25 uur PST, wat overeenkomt met 13u en 18.30u zondagnamiddag. Al moeten we uit eigen ondervinding daaraan toevoegen dat de dienst ook in de uren nadien niet voor iedereen beschikbaar was.