John Lennon maakt ruim 28 jaar na zijn dood reclame in een nieuwe spot. De voormalige Beatle kan dankzij digitale technologieën aan de tv-commercial meedoen. Beelden en stemopnames van Lennon werden bewerkt.

In de spot roept Lennon kijkers op de campagne 'Een Laptop Per Kind' te steunen. De gelijknamige stichting wil dat ook de arme kinderen in de wereld gebruik kunnen maken van een laptop.

De weduwe van Lennon, Yoko Ono, gaf toestemming voor de commercial met haar man. John werd op 8 december 1980 neergeschoten in New York.

John Lennon maakt ruim 28 jaar na zijn dood reclame in een nieuwe spot. De voormalige Beatle kan dankzij digitale technologieën aan de tv-commercial meedoen. Beelden en stemopnames van Lennon werden bewerkt. In de spot roept Lennon kijkers op de campagne 'Een Laptop Per Kind' te steunen. De gelijknamige stichting wil dat ook de arme kinderen in de wereld gebruik kunnen maken van een laptop. De weduwe van Lennon, Yoko Ono, gaf toestemming voor de commercial met haar man. John werd op 8 december 1980 neergeschoten in New York.